Και επιτέλους μια ταινία που περιμένω ανυπόμονα!

Είναι το Ratatouille (rat-a-too-ee) της Pixar.

Πρόκειται για την ιστορία ενός αρουραίου που ζει στο Παρίσι και λατρεύει την υψηλή κουζίνα, ο οποίος γίνεται δίδυμο με έναν αδέξιο και ανίκανο νεαρό μάγειρα προκειμένου να αποτελέσουν μαζί, κατά συρροήν και κατ’ εξακολούθηση, τον καλύτερο chef στο Paris!

Το site της ταινίας είναι εδώ, και το trailer είναι (ήδη) σκέτη απόλαυση! 🙂

Και ο πιο cool χαρακτήρας που ήδη λατρεύω: ο σούπερ – ντούπερ ρεστο-κριτικός, που τα κείμενά του ανοίγουν και κλείνουν μαγαζιά, ο Anton Ego («The Gream Eater»)  – με την φωνή του Peter O’Toole παρακαλώ!!!

(ζηλεύω μια ψυχή που θα το δει απόψε σε avant premiere α-φό-ρη-τα!!!)

Ραντεβού στα σινεμά παίδες!

12 comments on “Και επιτέλους μια ταινία που περιμένω ανυπόμονα!

  1. Ο/Η sweetpotatonatassaki λέει:

    Ααααα, μπαμπάκη! Πήρες φόρα!!!!
    (έδειξες το ποστ με τη βάρκα στο αφεντικό σου, ή είδε το μάτι-Τζάκ;;;;)

    Παρέα θα πάμε, σίγουρα!
    (σιγά που θα το χάναμε!τόσο καιρό παίζουμε στο site του!) 🙂

    Φιλιά.

  2. […] Link to Article ratatouille ?a? ep?t????? µ?a ta???a p?? pe??µ??? a??p?µ??a! » Posted at […]

  3. Ο/Η Кроткая λέει:

    φαίνεται εξαιρετικό και απορώ πώς και δνε το πήρε το μάτι μου ακόμα.
    θα το δω!

  4. Ο/Η mpampakis λέει:

    @Natassaki:
    Αυτό ακούγεται πολύ καλή ιδέα. Ραντεβού εκεί λοιπόν!

    @Κροτ:
    Κάποιος πρέπει να τα προσέχει αυτά και για τους υπόλοιπους, γιαυτό και το ανέβασα εδώ. 😉

  5. Ο/Η clemens λέει:

    sorry, δηλαδή βγήκε στις αίθουσες???

  6. Ο/Η mpampakis λέει:

    Όχι ακόμη σε μας. Στην Αμερική έχει βγει, και μια φίλη το είδε τις προάλλες σε avant premiere. Νομίζω προς Σεπτέμβρη θα έρθει εδώ.

  7. Ο/Η clemens λέει:

    σας ευχαριστώ….για να ξέρω δηλαδή για πότε να έχω το budget για τις φιγούρες, γιατί με τα cars μας έφυγε μια περιουσία ή μάλλον δύο γιατί τα πήραμε εις διπλούν!!!! διότι και η μικρή ακολουθεί….

  8. Ο/Η Μαρία λέει:

    Βάλτε και μένα στη λίστα παρακαλώ! Η περίπτωσή μου είναι προχωρημένη γιατρέ μου… μέχρι και wallpaper το έχω βάλει… :-Ρ Και καλά, εσύ έχεις δικαιολογία μπαμπάκη, αν σου αρχίσουν τις περίεργες ερωτήσεις «πως» και «γιατι» θα πεις «για το παιδί μου…». Εγώ τι να πω; Για τα ανίψια μου τη στιγμή που είμαι μοναχοκόρη; 12 points στον παλιμπαιδισμό! :-Ρ

  9. Ο/Η mpampakis λέει:

    @Natassaki:
    Thanx! 🙂

    @clemens:
    Έχω περίπτωση φίλων που έχουν αγοράσει και όλα τα συλλεκτικά από eBay. Έχουν Τσικ Χικς με σπόνσορα Ντινόκο, τον Χάτσον Χόρνετ ως αγωνιστικό και ως δικαστή, και πάει λέγοντας…

    @Μαρία:
    Να μαζευτούμε να συνδυκαλιστούμε οι…καμμένοι των καρτούν! LOL!

  10. Ο/Η clemens λέει:

    Φίλε σου μιλάω για πολύ χρήμα!!! Πέρσυ είχαμε το toy story και έπρεπε να γεμίσουμε με buzz, woody και κλέγαμε που δεν μπορούσαμε να βρούμε jessie ούτε μέσω ιντερνετ αφού η ταινία έκλεισε 10ετία.Τώρα έχουμε σηκώσει όλα τα disney stores της ευρώπης.Προχθές γύρισε μία φίλη από Λονδίνο και μας έφερε σώβρακα!!!

  11. Ο/Η mpampakis λέει:

    @clemens:
    Πω-πω, ζημιά….
    Το καινούργιο βέβαια, εκτός από το αρούρι, δεν προσφέρεται τόσο πολύ για merchandise. Ή εμένα μου φαίνεται; (αισιόδοξος ο Μπαμπάκης…)

Σχολιάστε

